Praćenje trenutnog statusa narudžbine
Nakon završenog procesa naručivanja, sve podatke o svojoj narudžbini možete pratiti na “Korisničkoj strani”. Njoj možete pristupiti pomoću linka “Korisnička strana”. Ova stranica je zamišljena kao mesto na kome se nalaze svi vaši podaci. Naravno, pristup podacima imate samo vi, dok ni jedan drugi posetilac nije u mogućnosti da prati vaše narudžbine, niti da vidi vaše podatke.
Pri dnu “Korisničke strane” nalazi se lista narudžbina koje ste do sada kreirali. Klikom na broj neke od njih, prikazuju se sve informacije relevantne za tu narudžbinu. Izmedu ostalog, ovde možete pronaći uputstvo kako da izvršite uplatu, detaljan prikaz narudžbenice, informaciju o ukupnom iznos koji je potrebno uplatiti i objašnjenje kako teče proces dostave naručenih artikala. Takođe, pri vrhu stranice nalaze se linkovi pomoću kojih možete preuzeti štampanu verziju narudžbenice i štampanu verziju svog računa (fakture).
Kako se prati status narudžbine?
Svaka narudžbina ima svoj trenutni status. On prikazuje u kojoj fazi realizacije se narudžbina nalazi. Npr. neposredno po kreiranju narudžbine, ona dobija status “OCEKUJE SE UPLATA”. Pošto izvršite uplatu i novac pristigne na naš račun, status narudžbine će se promeniti u “UPLATA PRISPELA – PRIPREMA POŠILJKE”. Tada se vrši priprema vaše pošiljke (pakovanje i sl.) i u trenutku slanja pošiljke, status narudžbine postaje “POŠILJKA POSLATA”. Na kraju, nakon uručenja pošiljke, narudžbina dobija status “POŠILJKA URUČENA”. Poslednji status ujedno predstavlja i kraj procesa dostave naručenih artikala.
Takođe je važno naglasiti, da se na vašu email adresu automatski šalje obaveštenje o svakoj promeni statusa narudžbine. Na ovaj način svoju narudžbinu možete pratiti, ili preko "Korisničke strane", ili preko svoje email adrese.
Pomoću “Korisničke strane” možete u potpunosti kontrolisati šta se dešava sa vašim narudžbinama i biti uvek informisani o tome, gde se vaša narudžbenica nalazi i kada je možete očekivati.