
Klikni za uvećanje
CNPNA Group
OpenGL Vodič za programere, autor Dave Shreiner
990 RSD
Nije dostupno
Količina:
OpenGL Vodič za programere
Autor: Dave Shreiner
Broj strana: 896
ISBN broj: 978-86-7310-362-4
Ovo izdanje je znatno prošireno da bi uključilo nove karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući:
- skladištenje polja čvorova u baferu objekata u cilju bržeg renderovanja
- postavljanje upita za detaljnije testiranje u vezi sa vidljivošću objekata
- mape tekstura čije dimenzije nisu stepen broja dva
- sprajtove koji se sastoje od tačaka
- izdvojene matrične operacije za RBG i alfa objekte
- smeštanje podataka u veći broj kolornih bafera korišćenjem GLSL-a
Kratak sadržaj
1. Uvod u OpenGL
2. Upravljanje stanjima i crtanje geometrijskih objekata
3. Pregled sadržaja
4. Boje
5. Osvetljenje
6. Mešanje boja, ublažavanje oštrih ivica objekata, magla i postavljanje poligona pod odgovarajućim uglom
7. Liste za prikazivanje
8. Crtanje piksela, bitmapa, fontova i slika
9. Mapiranje tekstura
10. Bafer frejma
11. Prikaz složenih poligona i kriva ili površina čija je jednačina drugog stepena
12. Evaluatori i NURBS
13. Selekcija i povratna informacija
14. Napredne tehnike
15. OpenGL 2.0 i OpenGL Shading Language
A. Redosled operacija
B. Promenljive stanja
C. OpenGL i windows sistemi
D. Osnove GLUT-a: OpenGL Utility Toolkit
E. Računanje normalnih vektora
F. Homogene koordinate i matrice transformacije
G. Programerski saveti
H. OpenGl nepromenljivost
I. Ugrađene OpenGL Shading Language promenljive i funkcije











