-
Kategorije Proizvoda
OpenGL Vodič za programere, autor Dave Shreiner
OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Sadrži karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, kao i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku.
Pogledaj Aktuelnu Ponudu: Računarske Knjige - Programiranje
Šifra Proizvoda: 27628
Poslednja cena bila je: 990 din
OpenGL Vodič za programere
Autor: Dave Shreiner
Broj strana: 896
ISBN broj: 978-86-7310-362-4
Ovo izdanje je znatno prošireno da bi uključilo nove karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući:
- skladištenje polja čvorova u baferu objekata u cilju bržeg renderovanja
- postavljanje upita za detaljnije testiranje u vezi sa vidljivošću objekata
- mape tekstura čije dimenzije nisu stepen broja dva
- sprajtove koji se sastoje od tačaka
- izdvojene matrične operacije za RBG i alfa objekte
- smeštanje podataka u veći broj kolornih bafera korišćenjem GLSL-a
Kratak sadržaj
1. Uvod u OpenGL
2. Upravljanje stanjima i crtanje geometrijskih objekata
3. Pregled sadržaja
4. Boje
5. Osvetljenje
6. Mešanje boja, ublažavanje oštrih ivica objekata, magla i postavljanje poligona pod odgovarajućim uglom
7. Liste za prikazivanje
8. Crtanje piksela, bitmapa, fontova i slika
9. Mapiranje tekstura
10. Bafer frejma
11. Prikaz složenih poligona i kriva ili površina čija je jednačina drugog stepena
12. Evaluatori i NURBS
13. Selekcija i povratna informacija
14. Napredne tehnike
15. OpenGL 2.0 i OpenGL Shading Language
A. Redosled operacija
B. Promenljive stanja
C. OpenGL i windows sistemi
D. Osnove GLUT-a: OpenGL Utility Toolkit
E. Računanje normalnih vektora
F. Homogene koordinate i matrice transformacije
G. Programerski saveti
H. OpenGl nepromenljivost
I. Ugrađene OpenGL Shading Language promenljive i funkcije
Programiranje grafike - OpenGL vodič za programere (prevod petog izdanja).
OpenGL je moćni softverski interfejs, koji se upotrebljava za kreiranje visokokvalitetnih, kompjuterski generisanih slika i interaktivnih aplikacija koje koriste 2D i 3D objekte, bitmape i slike u boji.
OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Prethodno izdanje je pokrivalo OpenGL u verziji 1.4. Peto izdanje najprodavanije crvene knjige sadrži najnovije karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku.
U ovoj knjizi ćete pronaći jasna objašnjenja OpenGL funkcionalnosti i mnogih osnovnih tehnika u vezi sa računarskom grafikom, kao što su kreiranje i renderovanje 3D modela, interaktivan pregled objekata iz različitih perspektiva i korišćenje efekata senki, osvetljenja i postavljanja tekstura, uključujući i mapiranje tekstura, ublažavanje oštrih ivica objekata, efekat magle i atmosferske efekte, NURBS, obradu slika i još mnogo štošta. Analizirane su i mnoge druge ključne teme, kao što su poboljšavanje performansi, OpenGL proširenja i tehnike za rad na različitim platformama.
* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.
** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.
© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.