-
Kategorije Proizvoda
Programiranje igara za 24 časa (231)
Napravite video-igre...Napravite moćan mehanizam za igre koji će pokretati sve igre koje napravite...Detektujte koliziju između dva objekta koji se kreću...
Pogledaj Aktuelnu Ponudu: Računarske Knjige - Programiranje
Šifra Proizvoda: 1589
Poslednja cena bila je: 890 din
Programiranje igara za 24 časa
Autor: Michael Morrison
Korisnički Nivo: Svi nivoi
CD uz knjigu: Da
Broj strana: 472
ISBN broj: 86-7310-247-2
Izdavač originala: SAMS
Počnite odmah! Posle samo 24 lekcije koje traju jedan sat ili manje, moći ćete da pravite igre. Svaka lekcija se nadovezuje na prethodnu, pri čemu se koriste objašnjenja korak-po-korak, što vam omogućava da savladate osnove programiranja igara. Kada pročitate celu knjigu moći ćete samostalno da napravite igru.
Instrukcije korak-po-korak vas pažljivo vode kroz najuobičajenije zadatke.
Pitanja i odgovori, testovi i vežbe na kraju svakog poglavlja će vam pomoći da proverite svoje znanje.
Pomoću primedbi, saveta i upozorenja ističu se prečice i rešenja, i pomažu vam da izbegnete potencijalne probleme.
Naučite kako da ...
Napravite video-igre
Napravite moćan mehanizam za igre koji će pokretati sve igre koje napravite
Detektujte koliziju između dva objekta koji se kreću
CD-ROM sadrži:
Borland C++ Builder 5.5 kompajler i alate
Borland C++ Builder 6 Enterprise Trial Edition
Izvorni kod potpuno funkcionalnih igara koje je autor objasnio u knjizi
O autoru
Majkl Morison je pisac, programer, pronalazač i autor raznih knjiga o kompjuterskoj tehnologiji i interaktivnim Web kursevima. Pored svog osnovnog zanimanja, Majkl je jedan od vodećih ljudi kompanije Stalefish Labs, koju je osnovao sa suprugom Mašid.
Kratak sadržaj:
Deo 1 Početak 1
Čas 1 – Učenje osnova pravljenja igara 3
Čas 2 – Bukvar Windows programiranja igara 19
Čas 3 – Pravljenje mehanizma za igre 39
Čas 4 – Učenje crtanja osnovne grafike 61
Čas 5 – Crtanje grafičkih slika 83
Deo 2 Interakcija sa igračima 101
Čas 6 – Kontrolisanje igre pomoću tastature i miša 103
Čas 7 – Poboljšavanje ulaza korišćenjem džojstika 123
Čas 8 – Primer igre: Brainiac 143
Deo 3 Animiranje video-igra pomoću sprajtova 159
Čas 9 – Kratak kurs animacije u video-igrama 161
Čas 10 – Pokrenimo objekte pomoću sprajtova 173
Čas 11 – Upravljanje svetom sprajtova 191
Čas 12 – Video-igra Henway 211
Deo 4 Napravimo buku pomoću zvuka i muzike 229
Čas 13 – Upoznavanje sa digitalnim zvukom i muzikom 231
Čas 14 – Reprodukovanje zvuka 241
Čas 15 – MIDI muzika 253
Čas 16 – Primer video-igre: Battle Office 269
Deo 5 Animacija na višem nivou 289
Čas 17 – Animacija sprajtova 291
Čas 18 – Pravljenje pozadine za sprajtove 303
Čas 19 – Primer video-igre: Meteor Defense 321
Deo 6 Ugradite mozak u video-igre 343
Čas 20 – Naučite video-igre da razmišljaju 345
Čas 21 – Primer video-igre: Space Out 361
Deo 7 Unapredimo naše video-igre 385
Čas 22 – Učinimo video-igru zanimljivijom dodavanjem uvodnog ekrana 387
Čas 23 – Unapredimo igru ugrađujući demo režim 397
Čas 24 – Beleženje najboljih rezultata 411
Deo 8 Dodaci 427
Dodatak A – Odgovori na pitanja 428
Dodatak B – Izbor alata za programiranje video-igara 437
* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.
** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.
© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.