Registruj se ili Uloguj ovde.     Pomoć     069609149     069609150     0113047098

DirectX9 – Programiranje grafike i igara (263)

Naučie kako da koristite DirectX za razvoj multimedijalnih aplikacija sa bogatom 3D grafikom...

Ocena Posetilaca Broj ocena: 109

Cena sa PDV: 1100 dinara

Na Stanju

Šifra Proizvoda: 1584

Vreme slanja:  3 - 5 radnih dana

Isporuka: Teritorija Cele Srbije

Dostava: Kurirska služba

Masa za dostavu: 0.40 kg (cena dostave)

Plaćanje: Pouzećem, na Račun, onLine: Visa, Master, Dina

Mozete platiti online karticama banke Intesa na 6 rata bez kamata

Proizvođač: Kompjuter Biblioteka

Karakteristike proizvoda: DirectX9 – Programiranje grafike i igara (263)

DirectX9 – Programiranje grafike i igara

Autor: Tom Miller

Korisnički Nivo: Svi nivoi

CD uz knjigu: Da

Broj strana: 426

ISBN broj: 86-7310-281-2

Izdavač originala: Que / Sams

Opis proizvoda: DirectX9 – Programiranje grafike i igara (263)

Ubrzani kurs programiranja grafike i igara pomoću DirectX9. Uz ovu knjigu ćete naučiti kako da koristite DirectX za razvoj multimedijalnih aplikacija sa bogatom 3D grafikom. Takođe ćete naučiti osnove programiranja 3D grafike, a saznaćete mnogo i o naprednim temama kao što je kontrola nivoa detalja mreža, korišćenje HLSL jezika i animacija karaktera. Ostale opcije upravljanog DirectX-a, kao što su kontrola zvuka, obrada raznih tipova korisničkih podataka i prinudna povratna sprega džojstika, detaljno su obrađene.


DirectX9 - Programiranje grafike i igara ne gubi vreme baveći se elementima jezičke sintakse; umesto toga, fokusira se isključivo na kreiranje bogatih multimedijalnih aplikacija. Pretpostavlja se da vam je C# (ili Visual Basic®.NET) već poznat, kao i .NET Runtime. Autor ove knjige je projektovao i API, tako da se i ne može naći bolji izvor informacija na ovu temu.

O autoru:

Tom Miller je projektni i razvojni vođa za API upravljanog DirectX-a. U Mikrosoftu je radio od 1997., gde je počeo sa timom za Visual Basic, pre nego što ga je ljubav prema igrama i programiranju igara odvukla u DirectX tim. U DirectX timu je od 1999., a radio je na popularizaciji DirectX API-ja (i programiranja igara uopšte).
Knjigu je napisao dizajner API-ja.

U knizi:
Rad sa mrežama
Korišćenje HLS jezika za efekte visokog kvaliteta
Kosturna animacija karaktera
Objašnjene sve mogućnosti Managed DirectX-a
Kompletan sors kod je napisan i u C#-u i u Visual Basic .NET-u
Detaljan opis helper biblioteke D3DX
Obrađena i 2D i 3D grafika
Saveti i trikovi za poboljšanje performansi

NA CD-ROM-u

DirectX9 SDK
Izvorni kod u C#-u i Visual Basic .NET-u

CD-ROM sadrži:

Verziju 1.1 .NET Runtime
Predgovor napisao Bob Gaines, Microsoft ® Corporation, Lead Program Manager, DirectX SDK
S325969 Managed DirectX

Kratak sadržaj :

Deo I Osnovni koncepti grafike
1 Predstavljanje Direct 3D-a
2 Izbor tačnog uređaja
3 Renderovanje korišćenjem jednostavnih tehnika
4 Još tehnika renderovanja
5 Renderovanje pomoću mreža
6 Korišćenje upravljanog DirectX-a za pisanje igre

Deo II Srednji koncepti grafike
7 Korišćenje naprednih osobina
8 Razumevanje resursa
9 Korišćenje drugih tipova mreža
10 Korišćenje Helper klasa

Deo III Napredni koncepti grafike
11 Predstavljanje programabilnog pajplajna pomoću High Level Shader Languagea
12 Korišćenje High Level Shader Languagea
13 Renderovanje kosturne animacije

Deo IV Zvuk i ulaz
14 Otkrivanje zvučnih efekata
15 Kontrolisanje komandi korisnika

Deo V 2D grafika
16 Korišćenje Direct 3D-a za 2D grafiku
17 Korišćenje DirectDrawa za 2D renderovanje

Deo VI Dodavanje umrežavanja
18 Implementacija Peer-to-Peer umrežavanja korišćenjem DirectPlaya
19 Kreiranje Client/Server sesije 339
20 Razumevanje osobina naprednog umrežavanja
21 Dostizanje maksimalnih performansi

Deo VII Dodaci
A Korišćenje dijagnostičkih asemblija
B Reprodukovanje muzike i video sadržaja

Indeks

* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.

Reklamacije, Zamena Proizvoda, Deklaracija...

© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.