Registruj se ili Uloguj ovde.     Pomoć     069609149     069609150     0113047098

Skytech Helikopter na daljinsko upravljanje M2 crveni

Ugrađen visokokvalitetni ŽIROSKOP, napravljen od metala i kvalitetne ABS plastike, oba rotora koriste KUGLIČNE LEŽAJEVE! Dupli motor na glavnom rotoru

Ocena Posetilaca Broj ocena: 220
Artikal je RASPRODAT !

Šifra Proizvoda: 18899

Poslednja cena bila je: 5980 din

Karakteristike proizvoda: Skytech Helikopter na daljinsko upravljanje M2 crveni

Skytech Helikopter na daljinsko upravljanje M2

Spreman za let bez sastavljanja

Ugrađen visokokvalitetni ŽIROSKOP

Napravljen od metala i kvalitetne ABS plastike

Oba rotora koriste KUGLIČNE LEŽAJEVE!

Dupli motor na glavnom rotoru

Glavni koaksijalni rotor omogućava jednostavno letenje

3 različita kanala - A, B i C - let do 3 helikoptera odjednom

Punjenje baterije helikoptera preko daljinskog upravljača i USB-a

Daljinski upravljač ima kontrole trima, gasa, te upravljanje levo, desno, gore i dole

Helikopter ima i LED diode koja omogućavaju letenje u mraku

Podoban za letenje u otvorenim i zatvorenim prostorima

VREME PUNJENJA: 50 do 60 minuta

VREME LETA: do 10 minuta

DOMET: do 40 metara

DIMENZIJE: 32 x 6 x 15 cm

TEŽINA HELIKOPTERA: 80 grama

PROMER GLAVNOG ROTORA: 255 mm

BATERIJA HELIKOPTERA: 3.7v 450mAh punjiva Li-Poly

Daljinski upravljač zahteva 6 AA baterija ( nisu uključene u paket )

Opis proizvoda: Skytech Helikopter na daljinsko upravljanje M2 crveni

SKYTECH M2 je veći brat najpopularnijeg modela M3, takođe najnoviji model poslednje generacije, tek izbačen na tržište. Vrhunska zabava je zagarantovana. Verujte, bili stari ili mladi, ovu igračku nećete puštati iz ruku. Vrlo je kvalitetno izrađen, tako da ćete ga teško oštetiti. Idealno za zabavu na izletima, u slučaju dosade, na plaži... ili na poslu.

Zašto je žiroskop koji je ugrađen u SKYTECH helikoptere toliko važan?

Sila koja skreće nos helikoptera se stalno menja. Svaka promena brzine motora, svaka promena nagiba glavnog rotora prouzrokuje promenu obrtnog momenta – promenu koja može biti vrlo jaka. To su promene koje se stalno dešavaju i svo vreme pokušavaju skrenuti helikopter. Takođe vetar i udari vetra otežavaju kontrolu smera helikoptera i ako se njihovo delovanje ne poništi okrenuće helikopter.

Kako žiroskopi rade?

Žiroskop helikoptera na daljinsko upravljanje je mala sprava koja detektuje zanošenje helikoptera na levu ili desnu stranu ili u bilo kom drugom pravcu i automatski šalje naredbu servomotoru repnog rotora da ispravi i zaustavi neželjeno kretanje i poravna helikopter.

Prvi žiroskopi su imali u sebi mali motor koji je pokretao dva teška mesingana diska. Svaka promena smera odrazila bi se na rad motora pošto bi se rotirajući diskovi opirali promeni smera. Promena rada motora se detektovala magnetnim senzorom i pretvarala u električnu komandu za servomotor repnog rotora da bi se smanjili neželjeni pomaci. Takve žiroskope danas zovemo mehaničkim žiroskopima i oni više nisu u upotrebi. Motor koji je okretao mesingane diskove trošio je puno snage baterije, a i mesingani diskovi su povećavali težinu helikoptera.

Žiroskopi koji su ugrađeni u SKYTECH helikoptere na daljinsko upravljanje koriste poslednju generaciju piezo-kristalnih detektora. Pošto nemaju pokretnih delova svojom pouzdanošću i radnim vekom višestruko nadmašuju stare mehaničke žiroskope, koji su doskora bili u upotrebi.

5 razloga zašto morate isprobati SKYTECH helikoptere na daljinski!

Helikopteri na daljinsko upravljanje od samog početka plene ljude. Oni važe kao jedan od najfascinantnijih i najzanimljivijih hobija. Malo ko može odoleti njihovom šarmu. Da stvar bude teža, upravljanje njima je zahtevalo bezbroj sati vežbanja i ogromnu količinu strpljenja. Međutim, sve se to promenilo. Predstavljanjem električnih helikoptera na daljinsko upravljanje, upravljanje i održavanje ovih helikoptera nije više toliko zahtevno.

Ovde nastavljamo sa pet razloga zašto SKYTECH helikoptere morate imati:

1. Niska cena:

Let helikoptera na daljinsko upravljanje ljude je koštalo na hiljade dolara. Morali su kupiti helikopter u paketu (sačinjen od sto sitnih delova-nesastavljenih), upravljač, motor, elektropokretač, prijemnik, radio kontrolor, na desetine drugih delova, i naravno gorivo. Kad je sve nabavljeno, još uvek ga morate sastaviti! Sa druge strane, električni helikopteri su mnogo jeftiniji uz stalna poboljšanja i bolje verzije koje redovno izlaze na tržište. Čak i bolje, većina takvih helikoptera dolazi spremna za let čim se izvadi iz pakovanja. Osim toga, sva potrebna oprema i pribor je dodatno uključena. Na kraju, upotrebom baterija, tekući troškovi za ove helikoptere su znatno smanjeni budući da nije više potrebno kupovati litre i litre goriva.

2. Tiho i čisto

Problem buke, zagađenja i veličine gotovo je u potpunosti eliminisan sa električnim modelima, nivo buke je izuzetno smanjen, a zagađenje vazduha u celosti je nestalo. Ove dve činjenice dozvoljavaju upotrebu električnih modela bilo gde, a bez previše dosađivanja drugim ljudima.

3. Pouzdanost i lakoća letenja:

Mnoge nesreća su se događale sa helikopterima koji koriste benzinski motor, ali ne zbog grešaka pilota već zbog prestanka rada motora u vazduhu. Ko je kriv? Svi znaju da benzinski motori nisu najpouzdanija stvar na svetu. Takođe zahtevaju konstantno petljanje i servisiranje kako bi radili glatko. S druge strane, neporecivo je da je let električnih helikoptera pouzdaniji. Gotovo nikad se ne isključe u vazduhu, čak i kad baterija počne da slabi.Ovi električni motori radiće bilo kad i bilo gde, dok god su im baterije pune. Ništa ne frustrira više nego kad svoj helikopter iznesete napolje, a on neće da radi zato što je previše hladno ili vlažno, ili samo zato što se motor zainatio. Sa električnim helikopterom uopšteno se puno lakše upravlja, što ih čini idealnima za početnike. SKYTECH modeli dozvoljavaju početnicima da započnu sa samo 3 kanala, za razliku od modela koji rade na gorivo i zahtevaju 6 ili 7 kanala. Iskusniji piloti se ipak ne moraju brinuti, budući da profesionalni 3D - električni modeli isto postoje.

4. Jednostavno održavanje:

Održavanje je bilo jedno od najvećih prepreka za svakoga ko je želeo imati helikopter na daljinsko upravljanje. Srećom, zahevani broj popravaka električnih helikoptera na daljinsko upravljanje strahovito je umanjen ili ih upšte nema.

Ta mala čuda su posebno dizajnirana kako bi se broj potrebnih popravaka sveo na minimum. Zbog toga popravak najčešće može biti rešen golim rukama ili samo s odvijačem. Još impresivnija je činjenica da ova vrsta helikoptera retko i treba popravku. Mogu preživeti bilo kakav udarac bez ikakvih problema.

5. Male dimenzije:

Pre električnih helikoptera letovi u zatvorenom prostoru ili vlastitom dvorištu bili su gotovo nemogući. Sada su mnogo manji i jednostavniji za upravljanje. Novije verzije su toliko male da je čak i u spavaćoj sobi let moguć. Manje dimenzije ovih helikoptera znači da ih je i lakše transportovati. Ipak, za pilote koji preferiraju velike letelice, postoje i veliki SKYTECH električni modeli.

Popis prednosti električnih helikoptera na daljinsko upravljanje ne prestaje sa ovih pet. Uz nove dostupne tehnologije, ovakve letelice se poboljšavaju iznenađujućom brzinom. Sve u svemu, nije teško uočiti zašto su električni helikopteri na daljinsko upravljanje najbrže rastuće polje takve vrste hobija.

Kako se upravlja helikopterom?

Prvo ubacite baterije u daljinski upravljač. Nakon toga, upalite daljinski i stavite helikopter na površinu okrenutog sa repom prema vama udaljen oko 2 metra. Upalite helikopter! Dignite i spustite levu kontrolu za gas kako bi se helikopter sinhronizovao sa daljinskim i nakon toga polako dižite levu kontrolu za gas prema gore, elise će se okretati i helikopter će se polako podizati.

Uslovi za letenje u zatvorenom prostoru!

Unutrašnje okruženje bez vetra i cirkulacije vazduha od klima uređaja.

Preporučeno je upravljati helikopterom na prostoru veličine 4m x 5m x 3m.

Preporuka je da u prostoru nema klima uređaja, električnog fena i drugih opasnih stvari koje bi mogle uticati na upravljanje helikopterom.



Uslovi za letenje na otvorenom prostoru!


Leteti po sunčanom vremenu bez vetra.

Ne pokušavati leteti na temperaturama većim od +45 stepeni i nižim od –10 stepeni

Ne pokušavati leteti po jakom vetru.

U jako vetrovitim uslovima helikopter se može uništiti/oštetiti.

Izabrati široki prostor za letenje bez ljudi, životinja i prepreka u blizini.

SAVETI:

Tokom leta napravite pauzu, dajte vremena komponentama helikoptera da se ohlade. Minut će biti dovoljan. Bateriji u helikopteru treba nekoliko punjenja da bi dostigla pun potencijal. Nastojte da se baterija helikoptera pre punjenja ohladi par minuta. Što se tiče punjenja, pripazite kako spajate kabel za punjenje, da se konektori ne bi slomili. Ako vidite da ćete tokom leta udariti u neki objekt, ili da gubite kontrolu, PUSTITE GAS. Neka helikopter slobodno padne. Na taj ćete način zaštiti elektroniku i motore. Plastika je dovoljno tvrda da podnese pad na tvrdu podlogu, ne brinite.

Leteti helikopterima može biti potencijalno opasno te svatko ko ulazi u hobi sa helikopterima mora biti svestan toga. Kao i sve u životu, upravljati helikopterom činite na vlastitu odgovornost.

* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.

Reklamacije, Zamena Proizvoda, Deklaracija...

© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.