Registruj se ili Uloguj ovde.     Pomoć     069609149     069609150     0113047098

OpenGL Vodič za programere, autor Dave Shreiner

OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Sadrži karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, kao i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku.

Ocena Posetilaca Broj ocena: 105
Artikal je RASPRODAT !

Pogledaj Aktuelnu Ponudu: Računarske Knjige - Programiranje

Šifra Proizvoda: 27628

Poslednja cena bila je: 990 din

Karakteristike proizvoda: OpenGL Vodič za programere, autor Dave Shreiner

OpenGL Vodič za programere

Autor: Dave Shreiner

Broj strana: 896

ISBN broj: 978-86-7310-362-4

Ovo izdanje je znatno prošireno da bi uključilo nove karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući:

- skladištenje polja čvorova u baferu objekata u cilju bržeg renderovanja

- postavljanje upita za detaljnije testiranje u vezi sa vidljivošću objekata

- mape tekstura čije dimenzije nisu stepen broja dva

- sprajtove koji se sastoje od tačaka

- izdvojene matrične operacije za RBG i alfa objekte

- smeštanje podataka u veći broj kolornih bafera korišćenjem GLSL-a

Kratak sadržaj

1. Uvod u OpenGL

2. Upravljanje stanjima i crtanje geometrijskih objekata

3. Pregled sadržaja

4. Boje

5. Osvetljenje

6. Mešanje boja, ublažavanje oštrih ivica objekata, magla i postavljanje poligona pod odgovarajućim uglom

7. Liste za prikazivanje

8. Crtanje piksela, bitmapa, fontova i slika

9. Mapiranje tekstura

10. Bafer frejma

11. Prikaz složenih poligona i kriva ili površina čija je jednačina drugog stepena

12. Evaluatori i NURBS

13. Selekcija i povratna informacija

14. Napredne tehnike

15. OpenGL 2.0 i OpenGL Shading Language

A. Redosled operacija

B. Promenljive stanja

C. OpenGL i windows sistemi

D. Osnove GLUT-a: OpenGL Utility Toolkit

E. Računanje normalnih vektora

F. Homogene koordinate i matrice transformacije

G. Programerski saveti

H. OpenGl nepromenljivost

I. Ugrađene OpenGL Shading Language promenljive i funkcije

Opis proizvoda: OpenGL Vodič za programere, autor Dave Shreiner

Programiranje grafike - OpenGL vodič za programere (prevod petog izdanja).
OpenGL je moćni softverski interfejs, koji se upotrebljava za kreiranje visokokvalitetnih, kompjuterski generisanih slika i interaktivnih aplikacija koje koriste 2D i 3D objekte, bitmape i slike u boji.

OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Prethodno izdanje je pokrivalo OpenGL u verziji 1.4. Peto izdanje najprodavanije crvene knjige sadrži najnovije karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku.

U ovoj knjizi ćete pronaći jasna objašnjenja OpenGL funkcionalnosti i mnogih osnovnih tehnika u vezi sa računarskom grafikom, kao što su kreiranje i renderovanje 3D modela, interaktivan pregled objekata iz različitih perspektiva i korišćenje efekata senki, osvetljenja i postavljanja tekstura, uključujući i mapiranje tekstura, ublažavanje oštrih ivica objekata, efekat magle i atmosferske efekte, NURBS, obradu slika i još mnogo štošta. Analizirane su i mnoge druge ključne teme, kao što su poboljšavanje performansi, OpenGL proširenja i tehnike za rad na različitim platformama.

* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.

Reklamacije, Zamena Proizvoda, Deklaracija...

© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.