PC i Gadžeti - Vodič za rešavanje problema i nadogradnju

Kliknite na sliku da je uvelicate! PC i Gadžeti - Vodič za rešavanje problema i nadogradnju
kliknite na slike za uvećani prikaz
Akcija, Sniženje, Novo ili Popust Kupon
Proizvođač: Komlib
Postavi Na:
Pitanja Štampaj
Ocena:
Ocena Posetilacca Broj ocena: 4
Proizvod nemamo na lageru.

Poslednja cena bila je: 2420 din

Trenutno nemamo informaciju kada će i da li će ponovo biti dostupan. Aktuelnu ponudu iz ove kategorije pogledajte na:

Računarske Knjige - Kompjuterski Rečnici

Karakteristike proizvoda: PC i Gadžeti - Vodič za rešavanje problema i nadogradnju

  • PC i Gadžeti - Vodič za rešavanje problema i nadogradnju
  • Autor: Mark Soper
  • Broj strana: 670
  • ISBN broj: 978-86-7310-495-9
  • Kratak sadržaj
  • Poglavlje 1 Anatomija PC-ja, tableta, mobilnih uređaja, kućnih bioskopa, digitalnih foto-aparata i rekordera 101 9
  • Poglavlje 2 Nadgraditi, popraviti ili zameniti? 63
  • Poglavlje 3 Rešavanje problema internet konekcije 69
  • Poglavlje 4 Rešavanje problema malwarea i sprečavanje prevara 109
  • Poglavlje 5 Rešavanje problema pregleda fotografija i video snimaka 133
  • Poglavlje 6 Kako da vaš uređaj ostane uključen 155
  • Poglavlje 7 Rešavanje problema napajanja desktopa 167
  • Poglavlje 8 Popravka Windows uređaja koji ne mogu da se pokrenu 197
  • Poglavlje 9 Rešavanje problema deljenja fajlova 229
  • Poglavlje 10 Rešavanje problema deljenja uređaja 265
  • Poglavlje 11 Rešavanje problema štampanja 277
  • Poglavlje 12 Rešavanje problema kućnih bioskopa, HDTV-a i projektora 309
  • Poglavlje 13 Povećanje brzine 3D igrica 343
  • Poglavlje 14 Kako da uređaj ostane ažuran? 363
  • Poglavlje 15 Rešavanje problema memorije 387
  • Poglavlje 16 Kako da uređaj ostane hladan? 405
  • Poglavlje 17 Rešavanje problema ekrana osetljivih na dodir, tastatura i miša 423
  • Poglavlje 18 Nadgradnja i rešavanje problema uređaja za skladištenje 445
  • Poglavlje 19 Rešavanje problema softvera 501
  • Poglavlje 20 Rešavanje problema digitalnog foto-aparata 521
  • Poglavlje 21 Rešavanje problema HD i video rekordera 557
  • Poglavlje 22 Rešavanje problema iOS uređaja 571
  • Poglavlje 23 Rešavanje problema Android uređaja 585
  • Poglavlje 24 Tokovi procesa rešavanja problema 593
  • Rečnik pojmova 613

Opis proizvoda: PC i Gadžeti - Vodič za rešavanje problema i nadogradnju

PC, pametni telefoni, tableti, mreže, kamere, kućni bioskop i još više – sve u jednoj knjizi!

Svi mi koristimo tehnologiju — i svi mi imamo problema sa njom. Nemojte da se nervirate… i nemojte da trošite novac na skupe popravke ili pozive za podršku!
Koristeći jasne slike, korisne tabele simptoma i opise procesa koje možete lako da pratite, Mark Edward Soper vodi vas, korak po korak, kroz identifikovanje, rešavanje i prevenciju stotine tehničkih problema. Soper je obuhvatio sve glavne platforme: iPhone, iPad, Android uređaje, Windows sisteme i još puno štošta.

Čak vam pomaže i da rešite čudne probleme koji se dešavaju kada ove uređaje koristite zajedno!
Osnove teme
- Povratite izgubljeni pristup Internetu i popravite prekinute Wi-Fi konekcije.
- Rešite probleme nastale pri pregledu i deljenju medija i drugih fajlova.
- Pronađite probleme u napajanju kad god se pojave.
- Rešite probleme koji se pojavljuju pri štampanju sa pametnog telefona ili tableta.
- Popravite nedostajući video ili audio na HDTV-u ili kućnom bioskopu.
- Podesite sinhronizaciju da ispravno funkcioniše na vašem Apple ili Android uređaju.
- Poboljšajte 3D performanse za igre na vašem PC-ju.
- Identifikujte i zamenite falične memorijske čipove.
- Sprečite pregrejavanje koje može da ošteti vašu opremu.
- Rešite uobičajene probleme sa digitalnim foto-aparatima i DV rekorderima.
- Rešite probleme sa iOS ili Android antenama, ažuriranjima, ekranima i konekcijom.
- Omogućite da FaceTime ispravno funkcioniše na vašem iPhoneu ili iPadu.
- Rešite probleme sa vašim eReaderom i prikažite svoje e-knjige na dodatnim uređajima.
- Razumno odlučite da li ćete da nadgradite, popravite ili zamenite uređaj.

Autor

Mark Edward Soper je 30 godina bio instruktor i korporativni trener, pomažući hiljadama ljudi da budu srećniji koristeći svoju ličnu tehnologiju. On je autor knjige „PC Help Desk in a Book“ i koautor knjige „PC Help Desk“ (čiji je autor Leo Laporte), kao i više od 25 drugih knjiga o Windowsu, digitalnoj fotografiji, mrežama, Internetu, IT sertifikatu i rešavanju problema na računaru. Soper je CompTIA A+ sertifikovani računarski tehničar i ima sertifikat Microsoft Certified Professional.
Zašto vam je potrebna ova knjiga?
Ako ste tipičan korisnik elektronike, imate PC (možda više od jednog), pametni telefon, tablet ili dva i štampač. Takođe, verovatno imate kućni bioskop i HDTV, ozvučenje ili prijemnik i Blue-ray plejer. Dodajte tome još digitalni foto-aparat ili HD kameru i možete da kažete da imate puno odličnih uređaja koji bi trebalo odlično da funkcionišu međusobno – ako ste ekspert.
Ako za sebe kažete: „Hej, ja nisam ekspert”, to je u redu. Ova knjiga je „stručnjak“ kojeg tražite. Ja sam proveo godine u korišćenju ove tehnologije, pisao sam o njoj i učio, i tu sam da vam pomognem.
Ako ste se ikada iznervirali jer ste dugo čekali „pomoć”, koja i nije bila mnogo korisna, ili zbog nepotrebnih uslužnih poziva ili zbog problema koje jednostavno ne možete da rešite, ova knjiga je upravo za vas. Ona nije napisana za tehnološke genije, već za ljude koji žele da njihovi kućni ili lični uređaji funkcionišu kako bi i trebalo – i možda malo bolje.

Ovo je moja treća PC Help Desk knjiga i veoma mi je drago što ponovo mogu da pišem o ovoj temi. Kada sam napisao moju prvu knjigu PC Help Desk i udružio se sa Leo Laporteom za nastavak pre jedne decenije, akcenat je bio na računarima (uglavnom na desktop računarima).

Od tada se puno štošta promenilo: mnogo više korisnika ima laptopove nego desktop računare, Windows, Apple i Android se bore za mesto na tržištu mobilnih uređaja, veoma je važno da uređaji dobro funkcionišu međusobno, bez obzira na različite operativne sisteme i vrstu uređaja, digitalni foto-aparati, HD kamkoderi i video kamere su deo akcije i sistemi kućnih bioskopa dominiraju dnevnim sobama i sobicama u mnogim delovima sveta. Ova knjiga je napisana za taj raznoliki, uzbudljiv i frustrirajući svet.

Mi želimo da vam pomognemo da vaši uređaji funkcionišu ispravno i da rešite probleme kada se oni dese i da vam pokažemo kako da vaši uređaji funkcionišu zajedno.
Problemi sa tehnologijom mogu da se podele u tri kategorije:

problemi sa hardverom
problemi sa softverom
problemi sa Internetom/umrežavanjem

Ponekad problemi sa tehnologijom uključuju dve ili više oblasti, čineći rešenje još težim. Srećom, knjiga „Pomoć za PC i gadžete“ je dizajnirana za rešavanje uobičajenih problema sa kojima ćete se susretati, čak i ako više problema opterećuje vaš sistem.

Ova knjiga je dizajnirana da brzo pruži odgovore koji su vam potrebni za probleme sa vašim računarom. Naš cilj je da vas odvedemo direktno od simptoma do rešenja.

Možete da računate na rešenja u ovoj knjizi. Ova knjiga je proizvod bezbroj sati provedenih u otkrivanju problema sa kućnom i ličnom elektronikom (ponekad čak i namerno izazivanih), otkrivanju rešenja za određene probleme i njihovom testiranju. U ovom procesu ja sam koristio neke od najnovijih proizvoda na tržištu, ali nikada ne zaboravljam da svi mi živimo uz ograničeni budžet i da nam je potrebna pomoć za uređaje koji možda nisu najnoviji, ali bi i dalje trebalo da funkcionišu.
Znam kako je to kada ne možete da pronađete odgovore na pitanja u vezi tehnike. Proveo sam više od 25 godina kao učitelj, trener, konsultant, pisac i pravio sam video snimke o tehnologijama da bih odgovorio na ta pitanja. Pročitajte ovu knjigu i imaćete koristi.
Pogledajte ostale proizvode iz kategorije: Računarske Knjige - Kompjuterski Rečnici
Reklamacije, Zamena Proizvoda i Povraćaj Novca, Saobraznost (garancija)
Reklamacije: U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom jer ne odgovara karakteristikama i opisu proizvoda sa ove stranice, smatrate da je proizvod neispravan ili da proizvod nije ispunio vaša očekivanja, imate pravo na reklamaciju kupljenog proizvoda u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda. Proizvod koji reklamirate mora sadržati sve pripadajuće elemente: proizvod, kompletnu dokumentaciju, originalno pakovanje, zaštitne elemente...Proizvod mora biti očišćen od tragova korišćenja i bez fizičkih oštećenja. Sve Za Kuću d.o.o. ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Detalje o načinu vraćanja proizvoda i ostalim pravima i obavezama možete pronaći na poleđini računa. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete pronaći na: Prijava Reklamacija | Zakon O Zaštiti Potrošača | Prava i Obaveze |

Saobraznost (Garancija): Ukoliko u karakteristikama ili opisu proizvoda nije drugačije navedeno garancija (saobraznost) važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda. Izjava Prodavca
Naručivanje telefonom
Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da naparvite narudžbenicu na regularan način preko sajta koristeći dugme "Dodaj u korpu", možete to učiniti i telefonom na sledeći način:
  1. Pozovite broj 011/30-47-098, 011/30-47-821 ili 062/217-224 (radnim danima od 09 do 17 i subotom od 09-15 časova)
  2. Poželjno je da imate email adresu! Na e-mail adresu šaljemo poruke o promenama statusa narudžbenice.
  3. Izdiktirajte operateru šifru proizvoda - šifra ovog proizvoda je: 47689
  4. Operater će zapisati vaše podatke: ime, adresu isporuke, kontakt telefon i napraviti narudžbenicu.
  5. Nije moguće napraviti narudžbenicu ukoliko na ovoj stranici piše da je ARTIKAL RASPRODAT!
  6. Ukoliko naručujete na firmu potrebno je da izdiktirate i PIB broj firme
Kada operater napravi narudžbenicu informacije će biti poslate na Vašu email adresu. U poruci su navedeni svi detalji i informacije vezane za vašu narudžbenicu. U zavisnosti od izabranog načina plaćanja (pouzećem, uplatnicom, e-bankingom, karticom...) kreće proces pripreme i slanja pošiljke. Kada predamo pošiljku kurirskoj službi, šaljemo Vam obaveštenje na e-mail adresu sa informacijom da je pošiljka poslata i da je možete sutradan očekivati na adresi isporuke. Uz pošiljku dobijate račun i garantni list / izjavu o saobraznosti.

Molimo vas da ovaj telefon koristite za pravljenje telefonske narudžbenice, a ne za postavljanje tehničkih pitanja u vezi sa proizvodom. Operateri, zbog velikog broja artikala, nisu osposobljeni da vam daju tehničke informacije o proizvodima. Za tu svrhu molimo vas da nam pošaljete email poruku sa dodatnim pitanjima čiji link se nalazi ispod slike proizvoda na ovoj stranici. Email će biti prosleđen editoru ili autoru kategorije iz koje je proizvod, koji će Vam dati precizne podatke o proizvodu.
SMS Naručivanje
Da biste napravili narudžbenicu SMS porukom potrebno je da na broj 062 217 224 pošaljete:
  • Sifra 47689, kolicina (za 1 komad kucate 1, za 3 komada 3), Ime i prezime, Adresu isporuke, Poštanski broj, Grad, Kontakt telefon, e-mail adresu (e-mail adresa nije obavezna)
  • Primer: Sifra 47689, 2, Pavle Milosevic, Obalska 18, 11000, Beograd, 063123123, pavmi@szk.com
  • Broj 062 217 224 koristite isključivo za pravljenje SMS narudžbenica. Na pozive ili pitanja poslata na ovaj broj telefona niko neće odgovarati.
  • Za uspešno kreiranje narudžbenice, neophodno je da pošaljete sve tražene podatke.
  • Potvrdu sa brojem narudžbenice dobićete SMS porukom, radnim danom od 09 do 17 h.
  • Narudžbenice kreirane SMS porukom plaćate kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Ukoliko naručujete na firmu ili želite drugi način plaćanje koristite klasične načine naručivanja.
LEGO Kocke Novogodisnja AKCIJA
Radna Anatomska Stolica Akcija
Novogodisnji Ukras Girlanda Sa Lampicama Akcija
Novogodisnja LED Pahulja i Novogodisnja Rasveta Akcija
Inhalatori kompresorski i ultrazvucni Akcija 3990 dinara
Rasprodaja Poslednji Komadi
Elektronski Sef Sa Dodatkom 2 KljuÄŤa Akcija 3999 dinara
Lazy Bag fotelje Akcija