-
Kategorije Proizvoda
Naučite Unity 5.x - za programere igara
Želite da postanete profesionalni programer igara? Ne tražite dalje. Kreirajte hipnotišuće igre sa živopisnim karakteristikama i neverovatnim doživljajem igranja.
Cena sa PDV: 2530 dinara
Na Stanju
Šifra Proizvoda: 56321
Vreme slanja: 3 - 5 radnih dana
Isporuka: Teritorija Cele Srbije
Dostava: Kurirska služba
Masa za dostavu: 0.40 kg (cena dostave)
Plaćanje: Pouzećem, na Račun, onLine: Visa, Master, Dina
Proizvođač: Kompjuter Biblioteka
Brend: Kompjuter Biblioteka
Naučite Unity 5.x
Autor: Alan Thorn
Broj strana: 592
ISBN broj: 9788673105154
Poglavlje 1: Priprema i konfigurisanje elemenata 5
Poglavlje 2: Dizajn i struktura nivoa 63
Poglavlje 3: Kontrole igrača – Pokret 153
Poglavlje 4: Kontrole igrača – Kucanje i zdravlje 225
Poglavlje 5: Neprijatelji i veštačka inteligencija 298
Poglavlje 6: Upravljanje projektom i verzijama 372
Poglavlje 7: Trajni podaci – učitavanje i snimanje stanja igre 449
Poglavlje 8: Performansa, optimizacija, mobilni uređaji i drugo 505
Ako želite korak napred i da, umesto da budete svakodnevni Unity programer, postanete profesionalni programer igara, ne tražite dalje. Ova knjiga je rešenje za kreiranje hipnotišućih igara sa živopisnim karakteristikama i neverovatnim doživljajem igranja.
Ova knjiga se detaljno fokusira na praktičan projekat upotrebom Unityja, na izgradnju FPS igre koja uključuje mnoštvo funkcija. Detaljno ćemo opisati arhitekturu Unity igre kreiranjem ekspanzivnih svetova, interesntnih efekata renderovanja i drugih funkcija da bismo igre učinili posebnim. Kreiraćemo individualne komponente igre, upotrebićemo efikasne tehnike animacije i efikasno ćemo primeniti koliziju i fiziku. Istražićemo optimalne tehnike za importovanje elemenata igre, kao što su mreže i teksture, savete i trikove za efikasno projektovanje nivoa igre, načine animiranja i skriptovanja NPC-a, načine za konfigurisanje i primenu na mobilnim uređajima, način za pripremu za VR razvoj, način za primenu kontrolne verzije i tako dalje.
Zahvaljujući ovoj knjizi, steći ćete znanje u vezi razvoja u Unityju i samopouzdanje za kreiranje zanimljivih igara.
U Poglavlju 1, Priprema i konfigurisanje elemenata postavke, govori se o projektu na koji ćemo se fokusirati u knjizi. Specifikovani su saveti i trikovi za optimalno importovanje elemenata, konfigurisanje elemenata i tokove najbolje prakse da bi projekat ostao organizovan.
U Poglavlju 2, Dizajn i struktura nivoa, opisan je početak projektovanja i izgradnje osnovnog nivoa igre unutar Unityja, pri čemu se istražuju interesantne ideje dizajniranja nivoa.
U Poglavlju 3, Kontrole igrača – pokret, istražujemo kontrole igrača, odnosno, kako unos korisnika vodi i kontroliše glavnu kameru igre.
Poglavlje 4, Kontrole igrača – kucanje i zdravlje, fokusirano je na kreiranje borbene mehanike koja uništava neprijatelje; svaki karakter koji može da bude oštećen zahteva zdravlje.
U Poglavlju 5, Neprijatelji i veštačka inteligencija, opisano je kako se postiže inteligentno i verodostojno ponašanje neprijatelja pomoću AI-ja. Upotrebom AI-ja neprijatelj će se pomerati na nivou, tražeći igrača - napašće ga kada je u njegovom dometu.
U Poglavlju 6, Upravljanje projektom i verzijama, opisani su načini optimizovanja toka razvoja igre pomoću softvera Version Control. Ovaj softver vodi evidenciju o projektu dok se on pomera kroz sve svoje iteracije.
Poglavlje 7, Trajni podaci – učitavanje i snimanje stanja igre, fokusirano je na različite metode snimanja koji su dostupni u Unityju; igračima je omogućeno da snime svoj napredak u igri i da nastave igru na mestu na kojem su prethodno prekinuli svaki put kada započinju novu sesiju igre.
U Poglavlju 8, Performansa, optimizacija, mobilni uređaji i drugo, istražena je selekcija povezanih tema. Konkretno, istraženo je kako se poboljšava performansa igara pomoću optimizacije, kako se pripremaju igre za razvoj za mobilne uređaje i kako se treba pripremati generalno za VR razvoj.
Da biste studiozno čitali ovu knjigu i izvršili zadatke unutar nje, potrebni su vam Unity 5 softver (koji možete da preuzmete besplatno na adresi https://unity3d.com) i odlučnost da uspete! Koristeći ta dva alata, možete da naučite da kreirate odlične igre u Unityju.
Alan Thorn je multidisciplinarni programer igara, autor i predavač (sa iskustvom od 17 godina). On kreira igre za PC desktop, mobilne uređaje i VR. Osnovao je Wax Lyrical Games i kreirao je nagrađivanu igru Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok, radeći na njoj kao dizajner, programer i umetnik. Napisao je 23 tehničke knjige o razvoju igara i predstavio je 19 video obuka koje obuhvataju programiranje igara, programiranje u Unityju, 3D modelovanje i animacije. Podučavao je studente o kreiranju igara kao viši predavač na Univerzitetu Teesside, kao vodeći predavač za Uppingham School i kao gostujući predavač za London South Bank University. Trenutno je na čelu odeljenja za Games Design and Development u školi National Film and Television School.
* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.
** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.
© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.