Registruj se ili Uloguj ovde.     Pomoć     069609149     069609150     0113047098

Arduino i JavaScript za povezivanje na veb

Pomoću Arduina i JavaScripta možete da kreirate interaktivne fizičke displeje i povezane uređaje koji šalju podatke na Veb ili ih primaju sa Veba.

Ocena Posetilaca Broj ocena: 57

Cena sa PDV: 2200 dinara

Na Stanju

Akcija, Sniženje, Novo ili Popust Kupon

Šifra Proizvoda: 65427

Vreme slanja:  2 - 3 radna dana

Isporuka: Teritorija Cele Srbije

Dostava: Kurirska služba

Masa za dostavu: 0.80 kg (cena dostave)

Plaćanje: Pouzećem, na Račun, onLine: Visa, Master, Dina

Mozete platiti online karticama banke Intesa na 6 rata bez kamata

Proizvođač: Kompjuter biblioteka

Karakteristike proizvoda: Arduino i JavaScript za povezivanje na veb

Arduino i JavaScript za povezivanje na veb

Autor: Knight, Indira

Broj strana: 393

ISBN broj: 9788673105307

Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka

Godina izdanja: 2018.

Kataloški broj: 507.

Opis proizvoda: Arduino i JavaScript za povezivanje na veb

Naučite da podesite elektronske komponente da komuniciraju sa Vebom.
Naučite veštine iz oblasti elektronike i programiranja.
Ova knjiga obezbeđuje uvod u IoT i omogućava čitaocima da kreiraju prototipove. Kreiraćete fizičke interfejse koji komuniciraju sa Internetom i veb stranicama. Pomoću Arduina i JavaScripta možete da kreirate interaktivne fizičke displeje i povezane uređaje koji šalju podatke na Veb ili ih primaju sa Veba. Upotrebićete procese potrebne za podešavanje elektronskih komponenata, prikupljanje podataka i kreiranje veb stranica koje mogu da komuniciraju sa tim elektronskim komponentama.

Kroz vežbe, projekte i objašnjenja ova knjiga će omogućiti da naučite osnovne veštine iz oblasti programiranja i elektronike koje su potrebne za kreiranje povezanih fizičkih interfejsa i izradu upečatljivih vizuelizacija korišćenjem velikog broja JavaScript biblioteka.

Do kraja knjige ćete razviti potpuno radne interaktivne prototipove koji mogu da šalju podatke na fizički interfejs i primaju podatke sa njega. Najvažnije je da ćete iz knjige „Povezivanje Arduina na Veb“ naučiti kako da kreirate povezane fizičke interfejse i da „uvedete“ Veb u vaše projekte iz elektronike.

U ovoj knjizi ćete naučiti:

da izradite komandnu tablu interneta stvari (Internet of Things), koja će biti usklađena sa elektronikom koja je postavljena na Arduinu
da koristite komponente za interakciju sa 3D prikazima na Internetu
da kreirate veb stranice pomoću HTML-a i CSS-a
da podesite Node.js server
da koristite API-je WebSocket da biste obradili podatke uživo
da komunicirate sa skalabilnom vektorskom grafikom
Za koga je ova knjiga?

Ova knjiga je namenjena tehnolozima, programerima i entuzijastima koji žele da prošire svoje veštine, da izrade fizičke prototipove sa povezanim uređajima i da započnu korišćenje IoT-a. Takođe je za one koje zanima povezivanje fizičkih uređaja i Veba.

O autoru

Indira je uspešni programer i dizajner pokretne grafike, a ekspert je i za računarsko programiranje i broadcast grafiku. U poslednjih šest godina se fokusirala na razvoj veb stranica i vizuelizaciju podataka. Trenutno je zaposlena u kompaniji „Future Cities Catapult“, u kojoj, kao kreativni veb programer, kreira prototipove i projekte koji obuhvataju interakciju sa Arduinom. Takođe je aktivna članica programerske zajednice i započela je organizaciju sastanka u Londonu na kome će se raspravljati o API-ju WebVR.

Magistrirala je 3D kompjutersku animaciju na Univerzitetu „Bournemouth“ i kompjuterske nauke na Univerzitetu „Birkbeck“ u Londonu. Kreirala je aplikacije, interaktivne umetničke instalacije, naslove popularnih igara i nezavisne filmove, a bila je zaposlena i na jednoj televizijskoj stanici.

Sadržaj
O autoru
O tehničkom recezentnu
Uvod
Poglavlje 1: Arduino, kola i komponente
Arduino
Arduino hardver
Električna energija
Omov zakon
Otpornici
Električne šeme
Arduino softver
Preuzimanje i podešavanje Arduino IDE-a
Povezivanje Arduina sa računarom
Digitalni i analogni
Anlogni izlaz
Digitalni ulaz
Analogni ulaz
Rezime

Poglavlje 2: Kreiranje veb servera
Šta je veb server?
Rutiranje
Šta je Node.js?
Upotreba interfejsa komandne linije
Podešavanje Node.js servera
Instaliranje Node.js servera
Kreiranje Node.js aplikacije
Struktura direktorijuma
Kreiranje veb stranice
Mehanizam za izradu šablona
Datoteka package.json i upravljanje verzijama
Kako funkcionišu socketi
Rezime

Poglavlje 3: Arduino za Front End (deo I)
Uvod u serijski port
Pronalaženje serijskog porta
Serijski podaci i Arduino
Bodna brzina
Upotreba podataka na Front End-u
Biblioteka SerialPort
Preuzimanje biblioteke SerialPort
Rezime

Poglavlje 4: Uvod u veb sadržaj
HTML
HTML elementi
HTML atributi
Ugnežđeni elementi
Objektni model dokumenta
CSS
CSS selektori
Pravila kaskadiranja
Model okvira
Raspored prikaza
Flexbox
Boja
RGB
Heksadecimalna boja
HSL
Skalabilni grafički vektor (SVG)
SVG skaliranje
Prozor za prikaz
Računarsko programiranje
Promenljive
Operatori
Tipovi
Iskazi
Izrazi
Strukture podataka
Uslovni iskazi
Petlje
Funkcije
Oblast važenja
Rezime

Poglavlje 5: Front End za Arduino
Aplikacije
LED veb aplikacije
Još malo o Flexboxu
Podešavanje LED-a
LCD veb aplikacija
Kreiranje servera
Podešavanje LCD-a
Rezime

Poglavlje 6: Arduino za Front End (deo II)
Analogni i digitalni signali

Aplikacija
Node.js aplikacija
Proširenje aplikacije
Vizuelizacija podataka na Arduinu
Rezime

Poglavlje 7: Vizuelizacija podataka
Uvod u biblioteku D3.js
Kako funkcioniše biblioteka D3.js
Ulančavanje metoda
Vizuelizacija podataka sa Arduina pomoću biblioteke D3.js
Sređivanje koda
Otkrivanje šablona modula
Rezime

Poglavlje 8: Kreiranje veb komandne table
Komandna tabla
Osnove vizuelizacije podataka
Tipovi vizuelizacije
Označavanje vizuelizacije
Boja
Senzori
Senzor temperature i vlagde DHT11
Fotootpornik
Uvoz biblioteka
Dodavanje dnevnih vrednosti
Rezime

Poglavlje 9: Fizička vizuelizacija podataka pomoću Live Data prikaza
API

USGS API
Pribavljanje podataka sa spoljnog servera
Povratni pozivi i promisi
Statusni kodovi odziva zahteva
Node.JS aplikacija
Funkcije setTimeout i setInterval
GeoJSON objekat
Arduino komponente
Piezo zujalica
Rezime

Poglavlje 10: Kreiranje upravljača za igre
Animacija
HTML5 canvas elemenat
CSS animacija
3D na Vebu
WebGL
3D prostor
3D mreže
Algoritmi senčenja
Three.js
Tri vektora
Igra
Veb aplikacija
Izrada igre
Rezime

Dodatak A: Arduino zajednica i komponente
Arduino zajednica
Arduino komponente

Dodatak B: Još malo Front End programiranja
JavaScript
ES6 i starije verzije
JavaScript radni okviri
Baze podataka
Node.js mehanizmi za izradu šablona
Serijski port
CSS
Flexbox
CSS mreža
Vizuelizacija podataka
Biblioteke za vizuelizaciju podataka
Resursi za vizuelizaciju podataka
Mape
Boja

* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.

Reklamacije, Zamena Proizvoda, Deklaracija...

© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.