Registruj se ili Uloguj ovde.     Pomoć     069609149     069609150     0113047098

Android 9, Kotlin i Android Studio 3.2 u jednoj knjizi

Potpuno ažurirana za Android Studio 3.2 i Android 9, cilj ove knjige je da vas nauči veštine potrebne za razvoj aplikacija zasnovanih na Androidu upotrebom Android Strudia, Kotlin programskog jezika i Android Architecture Componenta.

Ocena Posetilaca Broj ocena: 72

Cena sa PDV: 3300 dinara

Na Stanju

Akcija, Sniženje, Novo ili Popust Kupon

Šifra Proizvoda: 67784

Vreme slanja:  2 - 3 radna dana

Isporuka: Teritorija Cele Srbije

Dostava: Kurirska služba

Masa za dostavu: 0.80 kg (cena dostave)

Plaćanje: Pouzećem, na Račun, onLine: Visa, Master, Dina

Mozete platiti online karticama banke Intesa na 6 rata bez kamata

Proizvođač: Kompjuter biblioteka

Karakteristike proizvoda: Android 9, Kotlin i Android Studio 3.2 u jednoj knjizi

Android 9, Kotlin i Android Studio 3.2 u jednoj knjizi

Autor: Neil Smith

Broj strana: 818

ISBN broj: 9788673105345

Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka

Godina izdanja: 2018.

Kataloški broj: 511.

Opis proizvoda: Android 9, Kotlin i Android Studio 3.2 u jednoj knjizi

Potpuno ažurirana za Android Studio 3.2 i Android 9, cilj ove knjige je da vas nauči veštine potrebne za razvoj aplikacija zasnovanih na Androidu upotrebom Android Strudia, Kotlin programskog jezika i Android Architecture Componenta.

Ova knjiga započinje od osnova i obezbeđuje opis koraka potrebnih za podešavanje Android razvojnog okruženja i okruženja za testiranje, a zatim je predstavljeno programiranje u Kotlinu uključujući tipove podataka, kontrolu toka, funkcije, lambda izraze i objektno-orijentisano programiranje.

Pregled Android Studioa uključuje opis područja kao što su prozori alatki, editor koda i alatka Layout Editor. Zatim je predstavljena arhitektura Androida i uključen je detaljni pregled dizajna Android aplikacija i korisničkih interfejsa upotrebom Android Studio okruženja.

Takođe su uključena poglavlja koja opisuju Android Architecture Components uključujući modele prikaza, upravljanje životnim ciklusima, pristup Room bazi podataka, navigaciju aplikacije, “žive” podatke i povezivanje podataka.

Takođe su opisane i naprednije teme kao što su namere, rukovanje ekranom osetljivim na dodir, prepoznavanje pokreta prstom, pristup kameri i reprodukovanje i snimanje video i audio zapisa. Ovo izdanje knjige takođe obuhvata štampanje, prelaze i skladištenje fajlova zasnovano na oblaku.

Detaljno su opisani i koncepti kao što je Material Design, uključujući upotrebu plutajućih komandnih dugmadi, Snackbara, interfejsa sa karticama, prikaza kartica, navigacionih fioka i palete sa alatkama koje se skupljaju.

Osim opisa osnovnih tehnika Android razvoja, knjiga takođe uključuje teme specifične za Google Play kao što su implementiranje mapa pomoću Google Maps Android API-ja, i slanje aplikacija na Google Play Developer Consoleu.

Ostale ključne funkcije Android Studioa 3.2 i Androida 9 takođe su opisane detaljno, uključujući Layout Editor, ConstraintLayout i ConstraintSet klase, ulančavanje ograničenja i barijera, obaveštenja o direktnom odgovoru i podrška za više prozora.

Pod pretpostavkom da već imate određeno iskustvo u programiranju i da ste spremni da preuzmete Android Studio, spremni ste za početak rada

- Učenje osnova Kotlin programiranja
- Razumevanje Android Architecture
- Upoznavanje Android Studio alatke Layout Editor
- Praćenje Android Architecture smernica
- Detektovanje dodira ekrana i pokreta prstom
- Upotreba Android Architecture Componenti
- Dizajniranje korisničkih interfejsa pomoću klase ConstraintLayout
- Implementiranje akcija, namera i servisa
- Izgradnja funkcije Instant App
- Slanje i primanje obaveštenja
- Implementiranje podrške Picture-in-Picture
- Poboljšanje otkrivanja aplikacije upotrebom funkcije App Link

Kratak sadržaj
Kratak sadržaj, iii

POGLAVLJE 1 Uvod, 1
POGLAVLJE 2 Podešavanje Android Studio razvojnog okruženja, 3
POGLAVLJE 3 Kreiranje primera Android aplikacije u Android Studiou, 13
POGLAVLJE 4 Pregled korisničkog interfejsa razvojnog okruženja Android Studio, 29
POGLAVLJE 5 Kreiranje Android virtuelnog ureÐaja (AVD) u razvojnom okruženju Android Studio, 37
POGLAVLJE 6 Upotreba i konfigurisanje Android Studio AVD emulatora, 47
POGLAVLJE 7 Testiranje Android Studio aplikacija na fizičkom Android ureÐaju, 57
POGLAVLJE 8 Osnove editora koda razvojnog okruženja Android Studio, 63
POGLAVLJE 9 Pregled Android arhitekture, 75
POGLAVLJE 10 Anatomija Android aplikacije, 79
POGLAVLJE 11 Uvod u Kotlin, 83
POGLAVLJE 12 Kotlin tipovi podataka, promenljive i vrednost null, 87
POGLAVLJE 13 Kotlin operatori i izrazi, 97
POGLAVLJE 14 Kotlin kontrola toka, 105
POGLAVLJE 15 Pregled Kotlin funkcija i lambda izraza, 113
POGLAVLJE 16 Osnove objektno-orijentisanog programiranja u Kotlinu, 119
POGLAVLJE 17 Uvod u Kotlin nasleÐivanje i izradu potklasa, 129
POGLAVLJE 18 Razumevanje „životnih ciklusa“ Android aplikacije i aktivnosti, 135
POGLAVLJE 19 Obrada promena stanja Android aktivnosti, 141
POGLAVLJE 20 Promene stanja Android aktivnosti kroz primer, 149
POGLAVLJE 21 Snimanje i vraćanje stanja Android aktivnosti, 157
POGLAVLJE 22 Layout Editor alatka razvojnog okruženja Android Studio, 163
POGLAVLJE 23 Vodič za upotrebu rasporeda ConstraintLayout u razvojnom okruženju Android Studio, 177
POGLAVLJE 24 Upotreba lanaca i razmera klase ConstraintLayout u razvojnom okruženju Android Studio, 195
POGLAVLJE 25 Uputstvo za klasu ConstraintLayout za Layout Editor alatku razvojnog okruženja Android Studio, 203
POGLAVLJE 26 Ručno dizajniranje XML rasporeda u razvojnom okruženju Android Studio, 213
POGLAVLJE 27 Upravljanje ograničenjima upotrebom skupova ograničenja, 219
POGLAVLJE 28 Uputstvo za Android klasu ConstraintSet, 225
POGLAVLJE 29 Vodič za upotrebu funkcije Instant Run u razvojnom okruženju Android Studio, 233
POGLAVLJE 30 Pregled i primer Android funkcije za obradu dogaÐaja, 239
POGLAVLJE 31 Obrada dogaÐaja dodira i višestrukog dodira na Androidu, 247
POGLAVLJE 32 Detektovanje uobičajenih pokreta prstom upotrebom Android Gesture Detector klase, 255
POGLAVLJE 33 Implementiranje prilagoÐenih pokreta prstom i prepoznavanje primicanja i odmicanja prstiju na Androidu, 261
POGLAVLJE 34 Uvod u Android fragmente, 273
POGLAVLJE 35 Upotreba fragmenata u razvojnom okruženju Android Studio – primer, 281
POGLAVLJE 36 Moderna arhitektura Android aplikacije sa Jetpackom, 293
POGLAVLJE 37 Uputstvo za Android Jetpack komponentu ViewModel, 299
POGLAVLJE 38 Uputstvo za Android Jetpack LiveData komponentu, 307
POGLAVLJE 39 Pregled Android JetpackData Binding biblioteke, 311
POGLAVLJE 40 Uputstvo za Android Jetpack povezivanje podataka, 319
POGLAVLJE 41 Upotreba Android komponenata koje su svesne „životnog ciklusa“, 329
POGLAVLJE 42 Uputstvo za Android Jetpack svesnost „životnog ciklusa“, 333
POGLAVLJE 43 Pregled Android Navigation Architecture Componenta, 339
POGLAVLJE 44 Uputstvo za Android Jetpack komponentu navigacije, 347
POGLAVLJE 45 Kreiranje Overflow menija na Androidu i upravljanje njima , 361
POGLAVLJE 46 Animacija korisničkog interfejsa pomoću Android Transitions radnog okvira , 371
POGLAVLJE 47 Uputstvo za Android prelaze upotrebom metoda beginDelayedTransition , 381
POGLAVLJE 48 Implementiranje Android prelaza scene – uputstvo , 387
POGLAVLJE 49 Upotreba plutajućeg komandnog dugmeta i Snackbara , 395
POGLAVLJE 50 Kreiranje interfejsa sa karticama upotrebom komponente TabLayout , 405
POGLAVLJE 51 Upotreba vidžeta RecyclerView i CardView , 417
POGLAVLJE 52 Uputstvo za Android komponente RecyclerView i CardView , 423
POGLAVLJE 53 Uputstvo za primer podataka Layout Editor alatke , 433
POGLAVLJE 54 Upotreba rasporeda AppBar i Collapsing Toolbar , 443
POGLAVLJE 55 Implementiranje Android navigacione fioke , 453
POGLAVLJE 56 Uputstvo za Android Studio šablon Master/DetailFlow , 461
POGLAVLJE 57 Pregled Android namere , 471
POGLAVLJE 58 Android eksplicitne namere – primenjeni primer , 477
POGLAVLJE 59 Android implicitne namere – primenjeni primer , 485
POGLAVLJE 60 Android objekti Broadcast Intents i Broadcast Receivers , 493
POGLAVLJE 61 Pregled osnova programske niti i klase AsyncTasks , 501
POGLAVLJE 62 Pregled Android pokrenutih i vezanih servisa , 509
POGLAVLJE 63 Implementiranje Android pokrenutog servisa – primenjeni primer, 515
POGLAVLJE 64 Android lokalni vezani servis – primenjeni primer, 523
POGLAVLJE 65 Android udaljeni vezani servisi – primenjeni primer, 531
POGLAVLJE 66 Uputstvo za Android obaveštenja, 537
POGLAVLJE 67 Uputstvo za Android Direct Reply obaveštenja, 551
POGLAVLJE 68 Uvod u Android podršku za više prozora, 561
POGLAVLJE 69 Uputstvo za Android Studio režime sa više prozora Split-Screen i Freeform, 569
POGLAVLJE 70 Pregled Android SQLite baza podataka, 575
POGLAVLJE 71 Android Room Persistence biblioteka, 581
POGLAVLJE 72 Uputstvo za Android TableLayout i TableRow, 591
POGLAVLJE 73 Uputstvo za Android Room bazu podataka i skladište, 599
POGLAVLJE 74 Pristupanje skladištu u oblaku upotrebom Android Storage Access radnog okvira, 613
POGLAVLJE 75 Primer za Android Storage Access radni okvir, 619
POGLAVLJE 76 Implementiranje video reprodukovanja na Androidu upotrebom klasa VideoView i MediaController, 629
POGLAVLJE 77 Android Picture-in-Picture režim, 637
POGLAVLJE 78 Uputstvo za Android Picture-in-Picture režim, 643
POGLAVLJE 79 Snimanje video zapisa i fotografija na Androidu pomoću objekta CameraIntent, 651
POGLAVLJE 80 Kreiranje zahteva za dozvolu izvršenja u Androidu, 657
POGLAVLJE 81 Snimanje i reprodukovanje audio fajlova na Androidu upotrebom klasa MediaPlayer i MediaRecorder, 665
POGLAVLJE 82 Upotreba Google Maps Android API-ja u razvojnom okruženju Android Studio, 677
POGLAVLJE 83 Štampanje pomoću Android Printing radnog okvira, 691
POGLAVLJE 84 Primer štampanja HTML-a i veb sadržaja na Androidu, 699
POGLAVLJE 85 Vodič za štampanje sopstvenog dokumenta na Androidu, 709
POGLAVLJE 86 Predstavljanje Android funkcije App Links, 723
POGLAVLJE 87 Uputstvo za Android Studio App Links, 727
POGLAVLJE 88 Predstavljanje Android funkcije Instant Apps, 739
POGLAVLJE 89 Uputstvo za Android funkciju Instant App, 745
POGLAVLJE 90 PrilagoÐavanje Android Studio projekta za funkciju Instant App, 751
POGLAVLJE 91 Vodič za Android Studio alatku Profiler, 757
POGLAVLJE 92 Uputstvo za Android biometrijsku proveru identiteta, 769
POGLAVLJE 93 Kreiranje, testiranje i slanje paketa Android aplikacije, 777
POGLAVLJE 94 Pregled Gradle sistema u Android Studiou, 795

* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.

Reklamacije, Zamena Proizvoda, Deklaracija...

© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.