Registruj se ili Uloguj ovde.     Pomoć     069609149     069609150     0113047098

Uvod u digitalni marketing

Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

Ocena Posetilaca Broj ocena: 57

Cena sa PDV: 2420 dinara

Na Stanju

Šifra Proizvoda: 69326

Vreme slanja:  3 - 5 radnih dana

Isporuka: Teritorija Cele Srbije

Dostava: Kurirska služba

Masa za dostavu: 0.80 kg (cena dostave)

Plaćanje: Pouzećem, na Račun, onLine: Visa, Master, Dina

Mozete platiti online karticama banke Intesa na 6 rata bez kamata

Proizvođač: Kompjuter biblioteka

Karakteristike proizvoda: Uvod u digitalni marketing

Uvod u digitalni marketing

Autor: Cecilia Figueroa

Broj strana: 464

ISBN broj: 9788673105451

Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka

Godina izdanja: 2020.

Kataloški broj: 522.

Opis proizvoda: Uvod u digitalni marketing

Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!

Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?

Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?

Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?

Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?

Slogan

Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).

Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.

Ključne funkcije

Oglašavanje na internetu

Marketinške kampanje na internetu

Marketing putem e-pošte

Marketing na internetu

Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja

Mobilni marketing

Marketinški podaci

Digitalna strategija

Potrošački marketing

Šta ćete naučiti

Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.

Optimizujte SEO veb sajta.

Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.

Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.

Koristite Google analitiku.

Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.

Budite primećeni na LinkedInu.

Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.

Kome je namenjena ova knjiga

Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.

Sadržaj

Definišite svoju publiku - marketinški plan i propozicija vrednosti

Strategija sadržaja - ključni proces za poboljšanje kreiranja sadržaja

Koristite društvene medije za svoje poslovanje

Oglašavanje na društvenim mrežama - navedite ljude da razmišljaju i razgovaraju

SEO za početnike - naslov, URL i CTR

Marketing za pretraživače (SEM) - pozicionirajte svoj brend na tržištu (PPC i plaćena pretraga)

Prikažite reklamu da biste privukli publiku - Facebook, ciljna publika, ključne reči i pojmovi za pretragu

Kreirajte kampanju korišćenjem marketinga putem e-pošte - segmentacija, automatizacija e-pošte, podeljeno testiranje, A/B testiranje i optimizacija

Analizirajte šta ljudi rade na vašem veb sajtu - Google Analytics i velika kolekcija podataka

Pokrenite svoju karijeru u digitalnom marketingu - poslovi u digitalnom marketingu, LinkedIn, umrežavanje, velika kolekcija podataka, mašinsko učenje i kratka usmena prezentacija

O autoru

Cecilia Figueroa je stručnjak za digitalni marketing i specijalizirala je taktičke i strateške inovacije da bi postigla maksimalni poslovni uspeh. Nakon deset godina iskustva u svetu prodaje i poslovanja, prešla je na digitalni marketing 2016. godine i osmislila marketinške kampanje za američke i evropske kompanije.

* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.

Reklamacije, Zamena Proizvoda, Deklaracija...

© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.