Registruj se ili Uloguj ovde.     Pomoć     069609149     069609150     0113047098

Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Kada pročitate knjigu u celosti, znaćete da pokrenete svoj organizacioni rast i steknete profesionalnu prednost, tako što ćete biti spremni za eru veštačke inteligencije.

Ocena Posetilaca Broj ocena: 58

Cena sa PDV: 2420 dinara

Na Stanju

Šifra Proizvoda: 74156

Vreme slanja:  2 - 3 radna dana

Isporuka: Teritorija Cele Srbije

Dostava: Kurirska služba

Masa za dostavu: 0.80 kg (cena dostave)

Plaćanje: Pouzećem, na Račun, onLine: Visa, Master, Dina

Mozete platiti online karticama banke Intesa na 6 rata bez kamata

Proizvođač: Kompjuter biblioteka

Karakteristike proizvoda: Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Autor: Malay Upadhyay, Pooja Chitnis

Broj strana: 330

ISBN broj: 9788673105741

Izdavač: Kompjuter biblioteka Kompjuter biblioteka

Godina izdanja: 2022.

Kataloški broj: 551.

Opis proizvoda: Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom

Vaš vodič da postanete marketinški guru i koristite veliki broj modernih tehnologija za vaš brend

Ključne funkcije

Najbolje vodeće marketinške tehnike i primeri uspeha i neuspeha brenda iz stvarnog sveta.
Vodeće alatke veštačke inteligencije, smernice i šabloni za marketing, prodaju i uspeh kupaca.
Napredni oblici marketinga, kao što su potrošačka neuronauka, subliminalni marketing i virtuelno oglašavanje.

Opis

Kako neka preduzeća mogu da prežive vekove dok stotine propadaju svake godine - od mikro preduzeća do globalnih brendova? Putovanje brenda ka rastu i održavanju lojalnih pristalica jedna je od bezvremenskih osnova za svaku kompaniju koju njeni korisnički timovi moraju da znaju.

Knjiga Savremeni marketing vođen veštačkom inteligencijom je kompletna, jer uzima u obzir perspektivu kupaca da bi se sagledale najbolje tehnike, vodeće strategije, tehnologije i njihovo vreme kako bi se maksimizirala vrednost brenda. Na početku knjige ćemo pregledati putovanje brenda, način funkcionisanja marketinga, prodaje i uspeh kupca u svakoj fazi i zašto je veštačka inteligencija u ovoj oblasti postala potreba. Zatim razmatramo svaku fazu, pri čemu učimo kako da izvršimo validaciju proizvoda, da definišemo brend, da proširimo vidljivost brenda i da pretvorimo kupce u obožavaoce, pomoću marketinških tehnika vođenih veštačkom inteligencijom za kanale, naloge, referale, poslovnice, influensere, društvene medije i mnoge druge. U svakoj fazi se naglašavaju priče o brendu i kako se operativna automatizacija i uvidi mogu iskoristiti za marketing. Knjigu završavamo smernicama za pripremu trgovaca za veštačku inteligenciju, pa čak i za procenu njenog uticaja na njihove poslove.

Kada pročitate knjigu u celosti, znaćete da pokrenete svoj organizacioni rast i steknete profesionalnu prednost, tako što ćete biti spremni za eru veštačke inteligencije.

Šta ćete naučiti

Saznajte kako marketing, prodaja i uspeh kupaca funkcionišu zajedno da bi definisali brend i povećali bazu kupaca.
Naučite kako da kreirate prepoznatljivost brenda, kredibilitet, angažovanje, prijemčivost i rezonanciju da biste optimizovali kapital brenda.
Napravite robusan marketinški plan i savršeno tempirajte različite marketinške inicijative, od digitalnih kanala do neuronauke.
Saznajte kada, kako i koje alatke veštačke inteligencije da primenite u marketingu, prodaji i operacijama uspeha kupaca.
Kome je namenjena ova knjiga

Ova knjiga je namenjena preduzetnicima i marketinškim profesionalcima, kao i nastavnicima i studentima koji žele da nauče kako da kreiraju uspešan brend korišćenjem savremenih tehnologija. Od čitalaca se traži samo osnovno poznavanje marketinga, prodaje i uspeha kupaca.

Sadržaj

Deo 1: Razumevanje putovanja brenda

1. Važnost kapitala brenda
2. Tipično putovanje brenda
3. Konvergencija marketinga, prodaje i uspeha kupaca
4. Veštačka inteligencija i budućnost marketinga

Deo 2: Privlačenje kupaca

5. Validacija vašeg brenda i proizvoda
6. Identitet brenda
7. Svest o brendu – prisustvo na vebu
8. Svest o brendu – društveni mediji
9. Svest o brendu – oglasi na internetu

Odeljak 3: Osvajanje kupaca

10. Operativno usklađivanje i automatizacija
11. Kredibilitet brenda
12. Angažman brenda
13. Prodajne strategije

Odeljak 4: Pretvaranje kupaca u obožavaoce

14. Uključivanje kupca
15. Prijemčivost brenda
16. Rezonanca brenda
17. Kako se pripremiti za eru veštačke inteligencije

O autorima

Malay A. Upadhyay (MBA, M.Sc Marketing, B.Engg) je dobitnik nagrade vojvode od Edinburga i rukovodilac putovanja kupca. Radio je u više industrija na tri kontinenta i poseduje sertifikat za mašinsko učenje. Kao glavni službenik za korisničko iskustvo u kompaniji SalesChoice, obučio je stotine menadžera o veštačkoj inteligenciji i njenom uspešnom usvajanju – predmetu koji takođe predaje kao član odbora, savetnik, autor i instruktor na internetu.

Pooja Chitnis je Google sertifikovani specijalista za digitalni marketing i dobitnik je nagrade istaknutog dobavljača usluga u Ročestonu. Ona je strateg za brend i marketing, a alijansa Canadian Advanced Technology Alliance izabrala je za jednu od 20 neverovatnih žena u tehnološkom razvoju u Kanadi. Takođe je bila stručni savetnik u projektu #StartupChats koji je pokrenut u okviru programa Startup Canada, sekretarica odbora nacionalnog kluba Sara Kirke i mentor u organizaciji Skills for Change.

* Sve Za Kucu doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uracunatim popustima i PDV-om.

Reklamacije, Zamena Proizvoda, Deklaracija...

© SVE ZA KUĆU DOO BEOGRAD 2003. - 2024.