Pedometar Medel Step 1

2099 dinara

* cena je sa uračunatim pdv-om

Opis Proizvoda: Pedometar Medel Step 1

Da biste obezbedili dugoročno zdravlje i smanjili rizik od hroničnih bolesti, dnevno treba preći 10.000 koraka
Za uspešan gubitak kilograma dnevno treba da se pređe između 12.000 i 15.000 koraka
Pedometar Step 1 će Vam pomoći u praćenju pređenih koraka. Jednostavno ih nosite i oni će brojati Vaše korake svaki dan. Jednostavan za upotrebu. Samo ga postavite i krenite.

HODANJE I PREVENCIJA KARDIOVASKULARNIH BOLESTI
Ubrzano hodanje troši približno isto kalorija po kilometru kao i trčanje. Hodanje je skoro sigurno od povreda i ima najnižu stopu odustajanja od svih oblika vežbanja. Brzi hod od jednog kilometra za 13,5 minuta je skoro isto što i pretrčati jedan kilometar za 9,5 minuta. Prema preporuci Svetske Zdravstvene Organizacije (WHO) svaki dan zdrava osoba treba za zdravlje srca hodati barem 10.000 koraka dnevno. Ne morate hodati odjednom 7 km (otprilike oko 10.000 koraka)! Delovi od 15 minuta hodanja se računaju kao aktivnost! Teže osobe će potrošiti više kalorija nego one normalne težine! Medisana Ultimate digitalni brojač koraka olakšat će Vam zadovoljiti dnevnu normu kretanja od 10.000 koraka preporučenu od strane Svetske Zdravstvene Organizacije (WHO) kako bi se ne samo postiglo smanjenje telesne težine, nego mnogo bitnije, efektivno smanjio rizik nastajanja i razvoja kardiovaskularnih bolesti. Ima psihologa koji kažu da je hodanje uz brojač koraka odlična stvar koja daje potpuno novu dimenziju ove aktivnosti i tako hodanje prestaje biti ono što većina misli – tortura.
Ima mnogo dokaza da kretanje, naročito u životnom dobu od 40 do 60 godina, ima vrlo važnu preventivnu ulogu u pojavi bolesti srca i krvnih sudova, odnosno da pretjerano sjedenje, nekretanje, ima direktnu vezu s povećanim rizikom od kardiovaskularnih bolesti. Kad kažemo kardiovaskularne bolesti mislimo prvenstveno na moždani i srčani udar. Velika studija na Harvardu (11.130 ispitanika ) koja je obuhvatila najkritičnije godine (58) dala je svojevrsnu potvrdu ranijim pretpostavkama. Bilo koja rekreativna aktivnost, a ponajviše hodanje, smanjuje rizik od moždanog i srčanog udara. Otpale su i dileme oko sporog i ubrzanog hodanja; sporo hodanje gotovo je isto što i stajanje, odnosno bolje je nego sjedenje, ali je dosta lošije od ubrzanog kretanja. Srce i vaskularni sistem treba opteretiti, žilice se moraju proširiti, a krv mora procirkulisati, a za to je potreban odgovarajući tempo ubrzanog hodanja koji će svako prilagoditi prema vlastitim mogućnostima. Ako je kod toga utrošak energije na razini 2000 kcal sedmično, to je nekakva garancija da ste na dobrom putu smanjenja rizika. Ipak, najvažnije od svega je da hodanje postane dnevna praksa. Stručnjaci sa Harvarda otišli su i dalje pa su na velikom broju ispitanika istražili vezu između kretanja i dugovečnosti. Što je veći utrošak energije u intenzivnom kretanju, to je veća dugovečnost!

Karakteristike proizvoda: Pedometar Medel Step 1
  • Medel Pedometar Step 1
  • Broji pređene korake (od 0 – 99.999 koraka)
  • Meri pređeni put (od 0 – 9.999,9km)
  • Broji potrošene kalorije (od 0 – 9.999,9 Kcal)
  • Može da se zada dnevni cilj potrošnje kalorija
  • Podešavanje ličnih parametara (dužina koraka, telesna težina)
  • Sat prikazan na displeju
  • Štoperica
  • Kopča za kaiš
  • LED lampa
  • Dimenzije: 6 x 6 x 3,7cm
  • Težina 40gr (sa baterijom)
  • Baterija je uključena u pakovanje

* Sve Za Kuću doo nastoji da bude što preciznija u opisu svih proizvoda. Pored toga, ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.

** Sve cene, prikazane na sajtu svezakucu.rs su sa uračunatim popustima i PDV-om.

Pogledajte ostale proizvode iz kategorije: Pedometri
Uvoznik Proizvođač Zemlja Porekla
Vana d.o.o. Medel Kina
Deklaracija proizvoda